نمایندگی پکیج تاچی رشت

نمایندگی پکیج تاچی در رشت ،تعمیر انواع پکیج های تاچی را به عهده دارد

انواع مدل های پکیج دیواری تاچی:

  • دو مبدل به نام SMART
  • تک مبدل به نام ECO
  • بدون فن به نام ND
  • و انواع پکیج های دیگری به نام  C، D و B وجود دارند.

 

 

پکیج های شوفاژ دیواری تاچی جایگزین مناسبی برای سیستم های مرکزی سنتی هستند که ضمن تامین گرمایش مطبوع و آب گرم واحدهای مسکونی، فاقد بسیاری  از اشکالات  و محدودیت های موتورخانه بوده و آسایش بیشتری را فراهم می کنند. با تولید پکیج شوفاژ دیواری برای اولین بار امکان استقلال واحدهای آپارتمانی و کاهش مصرف گاز فراهم شد و با آگاه شدن تدریجی خانواده ها از مزایای متعدد این فن آوری جدید، استقبال از آن افزایش یافت، به طوری که امروز بخش قابل توجهی از ساختمان ها برای تامین گرمایش و آب گرم به پکیج های شوفاژ دیواری تاچی تجهیز می شوند.

پکیج های  تاچی در کنار انواع پکیج‌ها بسیار مرغوب به حساب می‌آید اما با این حال مرغوبیت آن‌ها تنها زمانی حفظ می‌شود که تعمیر آن را به طور منظم و دوره ای انجام دهیم. اینکه چه تکنسینی برای این کار انتخاب کنیم امری مهم تلقی می‌شود تا رضایت کامل شما را جلب نماید. 

  • پکیج دیواری تاچی Type B

دارای یک صفحه نمایش بزرگ و کاملا دیجیتال است که برای نمایش خطا به کار می‌رود. این پکیج دارای سیستم عیب یابی هوشمند است که به محض تشخیص بر روی صفحه دیجیتال به نمایش درآمده و کار عیب یابی را برای ما آسان می‌نماید. این نوع پکیج دارای ظاهر منحصر به فردی است و رنگ بدنه آن خاکستری-مشکی می‌باشد.